2011. szeptember 3., szombat

ovi+cirkusz

Drága kincsemmel megbeszéltük,hogy nem fog sírni az oviban. Tényleg így történt. Olyan aranyos volt,reggel adtak puszit és szó nélkül bementek. Ilyenkor még egy kicsit játszanak és később van reggeli.Természetesen Viktor herceg nem eszik az oviban,de most nem idegeskedtem,mert otthon megevett egy palacsintát és egy üveg kakaót is ivott. A kakaó az rutinból van,ahogy felébred a legelső amit mond :AKAÓ. Ha már a szavaknál tartunk,már látok esélyt ,hogy az én legkissebb szerelmem beszélni fog.Nagyon sok szót kitud mondani,de csak,ha van hozzá kedve. És ami a legfontosabb,minden lefekvéskor elmondom nekik,hogy szeretlek és már majdnem aludt a kicsi is és halkan mondta nekem:ETE( szeretlek) Majd elolvadtam.Más téma:Apával úgy döntöttünk,hogy Viktorka elég nagy,hogy már őt is elvigyük a cirkuszba.Nagyon aranyos volt és nagyon tetszett neki. Némelyik résznél kicsit unatkozott,akkor  egy kicsit lépcsőztünk.Danival legutóbb  MEDRANO cirkuszban voltunk ami Olaszországból jött az sokkal jobb volt és színvonalasabb. Most a Magyar  Nemzetiben,de azt hiszem többet nem jövünk. Nem volt rossz,de voltak részek ami szerintem nem cirkuszba valók.Pl:break dance,de volt egy nagyon dűúrva is. Halál kerék,na ott majd összecsináltam magam.A levegőben lóg egy fém állvány amin a két végén van egy nagy forgó fém kerék. Ez az egész állvány is forog és van hogy az egyik van fent a másil lent . Az emberkék pedig a körben vagy körön kívül sétálnak. Mindenki sikongatott. Viktorkának nagyon tetszettek a kutyusok is,elefánt,puputeve,paci.Apával nagyon megdícsértük:)

2 megjegyzés:

  1. Szabikámnál is a reggeli első szó a kakaó!:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper a blogod!Nekem nincs időm meg türelmem írni.Hétfőn viszem én is a Szabit oviba ,hát nem tudom mi lesz,de sejtem.:( Lyme kor eredmény hála ég negatív,de még mindig fáradékony meg hát nem is eszik rendesen főt kaját szó szerint semmit.Nem tudom ,hogy vegyem rá az evésre.Látod lassan megtanul beszélni és az ovi csak jót fog tenni.puszi nektek!Ildikó

    VálaszTörlés