2011. szeptember 16., péntek

Elmúlt hét eseményei.




Hétvégén mama látogatóban voltunk. Szombaton  a gyerekek dédijénél ahol szintén szülinapoztunk és volt Újhegyinapok is szuper ugrálóvárral. Segítettek locsolni is a háznál :)Másnap mentünk anyukámékhoz. Viktorkámnak van egy annyi idős unokatestvére,mint ő a Zora. Nagyon jól kijönnek és olyan édesen kézenfogva sétáltak az udvaron.Rengeteg süti volt és finom torta. Danikám már nagyfiú és megbeszéltük,hogy mindenkitől pénzt kap és olyan játékot vehet amilyet ő szeretne. Egy távirányítós helikpotert választott. Nagy sikere van :)Kicsit ovis téma: Szerencsére a fiúkkal semmi gond nincs azóta sem. Picurkám is szeret menni. Danikámék úszni járnak. Szerdán én is elkísértem őket. Nagyon aranyosak voltak.Most 18 nagycsoportosunk volt.Képek nem lettek valami jók,ezért nem tettem fel.Aztán még a hétből itt van a péntek.Nagycsoprtosokhoz ját logopédus a Zsazsa néni. Nagyon aranyos. Danikámnak,csak az R betű hiányzik és azokat gyakorolják.Beszéltem vele a Viktorkáról is  és azt mondta,majd odafigyel rá,de most már be kell,hogy induljon a beszélőkéje heteken belül.Sok mindent tud már mondani és próbálja utánozni is.Nagyon édes. Mondta az óvónéni,hogy kis bújós.Szeretik őket és ahol tudok én is segítek nekik.Az is segítség ,ha csak pl uszodában segítek öltöztetni,vagy a lányoknak hajat szárítani. Nagyon megköszönik.Meg az sem mindegy hogy hány kísérő van velük a buszon,mert ugye szegény fiatal iskolásoknak annyira fáj a lábuk,hogy át nem adnák ezeknek a piciknek a helyet.Minket még másként neveltek. Mi tanultunk tiszteletet,illemet,de ők!!!Még pocakos voltam és ültem, és felszállt egy kisgyermekes anyuka. Én adtam neki oda a helyemet,mert mondtam neki,hogy én tudok állni ,de a kicsi nem.  Hányszor volt amikor babakocsival mentem a buszon és már a kezemben volt,hogy felszálljak,a semmiből olyan sokan elém tolakodtak.Most,hogy a két kicsivel megyek,sem jobb a helyzet,de mesélhetnék még.....Na mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése